Sunday, February 13

ok.macam mana dengan design baru blog saya?

 http://school.discoveryeducation.com/clipart/images/question.gif


sebenarnya tak berapa suka ubah-ubah design ni
nanti kawan-kawan dah tak kenal
dah la kite tak glemer
ada kawan sikit2, pun lari jugak nanti



tapi disebabkan
 macam dah bosan tengok design yg dulu
tangan menggatal ubah sana, ubah sini



so macammana design yang baru ni?
ok ke?
agak simple
dan agak kurang beremosi



tapi orang kate
simple is better

teknik yang sama dengan dulu tetap jugak diguna
muka aku tetap tak kan ada
T_T

 

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...