Sunday, February 13

sambutan hari kekasih itu jangan disambut kalau kamu orang islam

sekarang ni makin banyak kecewa tengok orang islam
lebih-lebih lagi tengok artis-artis malaysia punya dressing
dah mengalahkan artis hollywood
lepas tu berani pulak nak cakap
"semuanya bergantung pada hati"

http://cdn.drivenmedia.com.my/ohbulan/2010/10/mariafaridaftwgp4.jpg
maria farida

ahak.itu semua cakap-cakap mereka yang tidak beramal
bila kita beramal, maka hati tidak akan terdetik sekalipun nak membuat benda2 haram




disebabkan aku ni cikgu
gaya hidup remaja sekarang lebih membimbangkan
ada satu ketika waktu kelas, anak murid aku pernah berseloroh
"ala cikgu...mak bapak saya pun dah benarkan lelaki peluk saya"


telan air liur waktu aku dengar dia cakap
membesarkan anak zaman sekarang sangat membimbangkan
walau belajar tinggi bulan sekalipun,akhlak sebusuk bangkai
tak ada guna nya kan?


inilah yang dikatakan dunia akhir zaman


http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs056.snc6/168690_180208175347588_100000752193358_343773_5541782_n.jpg

memandangkan esok adalah 14 Februari 
dan sangat terkenal dengan gelaran Hari Kekasih @ Valentine's Day
orang islam diharamkan menyambut hari ini

ulang. HARAM



valentine's day merupakan hari memperingati seorang paderi beragama kristian pada zaman dahulu





jika kamu seorang islam dan kamu mengagung2kan sambutan orang kristian, 
islam apakah kamu?
http://suzannita.files.wordpress.com/2010/02/valentine-haram.jpg

3 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Tu la yg I heran tu.. dah Ahli Fatwa pun dah jatuhkan hukum haram, diorg masih ada lg yg pertikaikan larangan ni termasuk la sorang artis terkenal.

Lu'Luth said...

alamak kak, sapa artis tu? ish. ada ketinggalan cerita hot ni

MSOM said...

Ish ish dahsyat sungguh anak murid Cikgu tu.

Kalaulah semua berfikiran macam tu, maka generasi kita sedang berada di tebing api neraka sebenarnya.

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...