Wednesday, May 11

hanya kerana ayat yang salah

kadang-kadang kita tak ter-perasan bila apa yang kita cakap boleh buat orang sakit hati

dan

bila dah terasa sakit hati, maka kita perlu telan bulat-bulat masuk perut rasa sakit hati tu

Tuesday, May 10

.....saya

haaah...lama sangat dah tak tulis

banyak sangat kecelaruan emosi baru-baru ni

tak dapat nak berkarya langsung


penat pa................ling banyak

lingkaran gelap bawah mata dah keluar

lutut dah sakit macam orang umur 54

tapak kaki dah  buat refleks pun tak hilang-hilang

hadiah yang paling diharapkan adalah satu percutian idaman

errr..idaman tu macam susah sikit kan

ada banyak sangat percutian idaman saye~~~ ==''

ooo..pls klip satu mata dan berada di tengah pulau yang indah

***cukup dengan berangan awak
There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...