Wednesday, January 26

kenapa awak tak boleh tengok orang lebih dari awak?

macam tak sabar2 nak balik rumah sbb nak tulis entry ni
http://udleditions.cast.org/indira/docs/all_about_coyotes/glossary-images/jealous1.jpg
kisah seorang kawan yang tak boleh sangat2 tengok orang lain lebih daripd dia
heeeeeee...jahat kan hati dia?
aku sampai sekarang tak boleh paham kenapa dia dengki sangat bila orang lain lebih dari dia

yang aku peliknya
bukan dia aje yang bekerja
orang lain bekerja jugak
maka, orang lain pun mestilah ada duit jugak

pantang orang lain beli handphone baru je
dialah orang pertama yang akan mengata
ish.tak paham sungguh la aku

hingga ke tahap orang pegi bercuti sekeluarga pun dia nak iri hati
mengata sana sini
ish. sungguh aku tak leh paham

tapi.bukan aku aje la mangsa utk diperkatakan dia
ramai lagi kawan2 lain yang terkena
erk.

aku rasa tahap menjaga tepi kain orang dia ni dah tahap melampau
dah hingga ke tahap masuk dalam kain orang

aku harap dia sedar la
di sisi Allah dia tu tiada siapa pun
melainkan iman dia begitu tinggi

1 comment:

.::WaNiE::. said...

huhu org lain yg membeli

dia pulak yg tak puas hati?


kekekeke

nak kasik beli senirik la ye tak

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...