Thursday, January 27

baru kenal, tapi...

http://4.bp.blogspot.com/_dGgiVX-R7G4/TS63y35Yw6I/AAAAAAAAAqo/EUkO1l7Awjk/s320/serba%2Bsalah.gif 

benda yang paling aku melemahkan bila berkenalan dengan seseorang
aku kadang-kadang ada beberapa waktu aku ada rasa malas nak berkenalan
*sbb tu aku belum rasa nak tukar sekolah kot?

baru-baru ni ada berkenalan dengan seorang peniaga
mmg peramah
dan rupanya dia tu kawan lama Mhha
maka, cepat kami rapat

tapi bila dah makin rapat
dia dah mula mengata orang sana, mengata orang sini

maka, aku ada semacam tak selesa

sbb. aku rasa macam tak sesuai nak cerita hal orang kat aku

betul kan?

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...