Tuesday, January 25

dia boyfriend saya cikgu

Cikgu: Awak ada pakwe?

Sakina: Ada cikgu *sengih

Cikgu: Owh..tak sangka..awak pun ada boifren rupanya

Sakina: aah cikgu *tersipu-sipu

Cikgu: Pakwe awak kat mana? sekolah ni ke?

Sakina: Tak ah cikgu....dia...kat kampung...kat kelantan

Cikgu: Kenal dia kat mana? sama sekolah dulu ke?

Sakina: tak cikgu..kenal masa ada kenduri kat rumah kakak ipar

Cikgu: Macammana dia ngurat sakina?

Sakina: Dia takde ngurat saya pun cikgu.... *tersengih-sengih lagi

Cikgu: Abis tu. macam mana dia boleh jadi boifren pulak? *aku dah mula pelik

Sakina: Saya suka kat dia cikgu

Cikgu: Dia suka kat awak tak? 

Sakina : tak pun cikgu... *ketawa tersipu-sipu

Cikgu: kenapa kata dia boifen?

Sakina: sebab saya suka kat dia.

Cikgu: *dah boleh pening sekarang. lari konsep betul anak murid aku ni

http://90dayrecovery.com/blog/wp-content/uploads/2008/09/confused.jpg

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...