Saturday, January 22

kemaruk dengan bekas-bekas plastik

sebelum kerajaan melancarkan no plastik bag day lagi
aku sebenarnya dah berkecimpung dengan pembelian bekas2 plastik 
contohnya tupperware dan lain-lain
tapi kebanyakkan nya memang tupperware lah
dan masih minat lagi

tapi kadang-kadang bila pegi ikea 
ada jugak container2 plastik yang dapat aku capai

http://lh6.ggpht.com/_EapBz_Dpn1E/SlW4rxfJW4I/AAAAAAAAAIw/tHHsDo3Llno/selling+067.JPG
dan 
kebanyakkannya belum sempat lagi diguna
masih terperuk dalam almari
sampai tak muat *erk

http://order.tupperware.com/coe-images/email/08.03.09_once_s_servalier2.jpg 

tapi takde niat pun pakai tupperware semata-mata utk menunjuk2
"oi. aku pakai jenama tupperware okay..bukan applelady"
opsssss.aku bukan macam itu yeahhhhhhhhhh
aku pakai tupperware ni sbb aku suka bentuknya cantik2 & colourful
tapi baru-baru ni ada jugak ternampak containers dari cosway
design mmg banyak sangat tiru tupperware
tapi harga lebih murah
dan aku pun macam minat je nak beli

http://www.coswayonline.com/content/uploads/mtoc/product_images/airtightroundcontainer1ne.jpg

betul.kalau diikutkan nafsu membeli ni sampai bila2 pun takkan puas kan?

3 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Peminat tupperware rupanya dia. Eh pesal u punya chatbox tu mcm tak bleh guna Gee?

Lu'Luth said...

ala kak.ye ke? tak tau pun ni

kakngah said...

jarang sgt la beli palstik container extra sbb takde tempt nk simpan huhuhu!! yg ada mmg yg selalu digunapakai punyer..

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...