Monday, October 4

new airport senai

haish.MHHA kena pergi jauh lagi
benda paling tak best 
kali ni pegi penang
tadi baru je lepas hantar kat airport
wah.besar betul dah sekarang
lengoh benar kaki ni jalan dari parking ke balai pelepasan
pastu dari balai pelepasan ke parking
turun 0.5kg tau
sambil tunggu 20minit sebelum masuk
lepak dulu kat kfc
melantak cheezy wedges
orang batuk tak penah nak ingat pantang makan
pastu sakit hati sbb batuk tak berenti
 budak luluth tak penah duk diam
kalau duk diam tu sah2 bukan dia
mari makan makanan menggemukkan lagi membatukkan
ni bangunan baru yang dulu tak penah ada
penah tak jumpe budak kecik menjerit2 kat tengah airport
ada sorang budak jerit2 sbb suka dengar ada echo
haish.pening pale aku layan
lantak dia leee
foyer kat entrance
another side of foyer
yaaa..itu dia. aero mall senai airport

hehe..meh le meronda2 airport senai yang baru

1 comment:

sweetsal said...

cantik airport ni..tak pernah sampai lagi...huhu

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...