Tuesday, October 5

the power of saying I love you


alolo loo hai jiwang pulak post macam ni
oh.really not me (isk)
tapi nak tulis jugak
sbb hmmm...aiseh, apa salahnya menggerakkan saraf jiwang kadang2
ya.the power of saying I love you

bila awal bercinta
ini lah ayat paling kerap kita sebutkan
oh.kalau dikira lebih banyak daripada ayat kita berzikir
(owh.malunya kan)

before letak phone pasti ada
"i love you"
"i love you too"
"bye sayang"
"bye b"
owh. tacing 

tetapi.
kita tak perasan
makin lama.makin kurang
"i love you"
keluar dari mulut

hingga
anak lahir.
awwww.sangat sibuk
awwww.sangat penat
from sayang change to mummy
from b change to ayah
"mummy, malam ni kita nak keluar tak?"
or
"ayah. ada nampak mummy punya sikat tak?"
benda2 diluar kesedaran

masa berlalu
tiba2 tup tup teringat
eh.sejak bila aku dah tak panggil nama manja tu lagi?
hmm..takpelah dah jadik macam malu pun nak panggil macam tu lagi

agak2 mcam mana nak mula semula?
bila mana benda2 romantis dah jadik janggal?



p/s MHHA i love you more than i hate you

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...