Monday, October 11

bila agaknya boleh permai

persekitaran bekerja yang sihat tu amat penting bagi semua orang yang bekerja
sihat yang macammana?
maksudnya disini
takadalah hasad dengki
takadalah mengumpat sesama sendiri
takadalah perangkap orang itu ini
hhmmmmm
apa lagi
senang cerita: apa saja yang jahat dan kejam lah kot

tapi berapa ramai antara kawan2 luluth sini yang berani mengaku 
sedang berada di persekitaran kerja yang sihat?
mehla sini kalau ada leh luluth bagi award

haish. beruntunglah siapa yang berada di dalam zon sihat tu
bertuah badan kata orang
zon aku?
agak2 korang?
kalau begitu 'sihat'lah zon aku, makanya taklah aku berada dalam mood gelap selalu

ada masa
rasa tension
rasa meluat
rasa sakit hati
rasa bosan
rasa fed up
rasa nak pindah
rasa darah naik
rasa stress
rasa macam nak tampo muka orang

patut ke aku mohon pindah
sbb dalam hati ni sebenarnya dah bosan dengan situasi yang sedia ada
patut ke 
patut ke



No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...