Saturday, October 30

betul ke bunga raya bunga kebangsaan?

ok. pagi sabtu dah bangun jam 5.30 pagi
time kasih banyak banyak banyak pada luthfillah sbb kejutkan mummy ye
esok buat la banyak2 kali
sbb memanggggggg suke

ok.mari kita masuk tajuk utama
pagi2 dah menonton tv
tertonton pula nyanyian lagu patriotik
lagu bunga raya bunga kebangsaan
tapi.lepas tu aku terus teringat
"eh, dah lama aku tak nampak bunga ni"
tapi betulla kan
patutnya kalau dah namanya pun bunga kebangsaan
makanya patutnya kena la banyak tanam pokok ni
even buat kebun bunga raya di tempat2 populer
or mungkin aku tak tau ke?
tapi rasanya tak ada

tepi2 jalan tu pun lebihkan lah tanam bunga raya
biar pelancong semua kenal bunga ni
tapi hakikatnya?
kita sendiri pun lupa kot
bunga raya itu bunga kebangsaan
 
ada kamu ingat?
ataupun
hangat2 tahik ayam?
siapa ya...

http://www.fathersez.com/wp-content/uploads/2009/04/hibiscus_garden_kuala_lumpur.jpg

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...