Saturday, October 30

kesedaran selepas meninggalkan si dia

kerap kali
selepas kita hilang sesuatu barulah kita akan sedar 
sedar dan sedar
http://marinimz.com/blog/wp-content/uploads/2010/03/frust.jpg

baru kita tau betapa baik nya
betapa indahnya
betapa manisnya
aduhh.kecewanya rasa

macam gempak.
tapi kesedaran yang aku ceta ni adalah tentang
betapa bestnya negara malaysia
..........
baru je balik dari jiran sebelah
satu negara yang kononnya hebat

sebenarnya dah masuk kali ke enam pegi sini
tapi pegi kali ni baru berpeluang tuk jalan sekitar kota
oush. tak best beb!


not friendly
dan of coz sesak dan menyesakkan

bila dah mengharungi benda tak best sampai ke petang
nikmat masuk malaysia tu betul2 dapat rasa

masa aku pegi indon itu hari
takde pulak rasa macam ni
rasa ok je
tapi bila pegi ke negara yang macam bagus ni
rasa tak sabar2 nak balik malaysia beb
aaaaa....tak best
serba serbi tak best

oh.malaysia kesayangan ku
http://blog.kliq.my/wp-content/uploads/2010/09/malaysia-bendera.jpg

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...