Sunday, September 26

open house kecik keciklan plus reunion ala kadar ex starp

bila ekin sms kata nak datang
aku pun terus terpikir apa nak masak ehh
tapi masalahnya sejak dua menjak ni skill memasak macam tak berapa shantek lah
tangan tak bedong kata orang lama

lepas2 set2 tarikh waktu
aku pun mula fikir nak jemput sapa lagi ehh

masalahnya nombor telepon kawan2 dah ramai yang tukar
tu yang susah aku nak carik dorang tuhh

sabtu tarikh nak datang tu pulak ada sekolah ganti 
so,dlm kepala otak aku mmg awal2 fikir tak payah masak lah
tempah kedai je
hohoohooo...senang je

sampai ke petang. mencari sana sini kawan2 sapa nak datang
makanan dah tempah  banyak lak tu
rugi oo  kalau tak habes

...................................

dorang sampai rumah aku lewat
dah dekat kul 9 camtu baru ekin akim ngan am & wife sampai
semua dah beranak pinak
tak lama lepas tu lina ngan isa pun sampai jugak
lina pregnant 5 bulan ..2nd child
heheeee

paling lambat sekali juman
biasalah sbb anak dia ramai nak disiapkan
tu pasal lambat

mmg kecoh gak time tu
lama no  no tak jupe

seronok
kalau ramai lagi dapat datang lagi best

tambah lagi anak lina ngan isa yang sangat2 energetik
terhantuk kepala ngan anak am pun rilek je
kebal macam bapak dia jugak

sampai dekat kul 11 lebih jugak baru dorang balik
sempat jugak amik gambar
tapi tak shantek sangat gambarnya
MHHA mmg takde skill macam aku




aku mmg tersangat huduh
tak sempat nak cari baju yang elok sket sbb magrib lagi dah ada kawan yang sampai
ikut dan je aku nih

untuk tahun depan
azam aku nak buat open house
masa tu nak jemput ramai2 exstarp datang rumah

heheheee
kalau bajet banyak le

No comments:

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...

Protected by Copyscape Web Copyright Checker