Wednesday, July 14

romantik nya kapel tu

tiket wayang dah kat tangan
tunggu masa je nak masuk
ter awal sangat pulak
tapi nak g merayau mall sambil habiskan masa cam malas pulak
kami tunggu depan pintu nak masuk
menghabiskan popcorn & air bikarbonat yang dibeli

mata meliar tengok sana sini
hmmm
couple yang poyo2
tak menyempat2 nak peluk2 lah
nak itulah
nak inilah
kemaruk tak tentu hala
ikut hati nak je amik gambar dorang pastu publish dalam blog ni
tapi sbb tak bawak kamera
rugi

couple yang lain pulak
yang lagi mereng
2dua pompuan
apa dah takde lelaki langsung dalam dunia
tangan tak habis2 meraba2 badan pasangan
peluk sana peluk sini
poyo betul
macam bagus sangatlah tu
tak tau orang geli geleman tengok

dressing pulak
alamak oii yaii...
bandar batupahat je ni dik oii
tapi pakai baju mcm nak masuk pertandingan ratu cantik
hah.jangok!!!!
pulak tu. bergaya macam orang gile...cam cantik sangatlah tu
siap pakai topi macam kat negara omputeh
zaman2 inggeris camtu
tapi tengok handbang
alamak, brand apa tu???
hah haa haaaa....apa punya kes lah

tapi paling yang sangat best utk tengok
yang perempuan:
gemuk.hodoh.kesimpulan memang tak cantik
jujur aku cakap
yang lelakinya
hmmm...not bad la....
kenapa aku kata best...
aku tau lelaki ni mesti suami dia
tengok cara berbual dorang
suami dia layan punyalah romantik
pehhhhh.........aku pun jeles
hmmm...murni sungguh laki dia tu
langsung tak memandang rupa
macam ni lah aku suka!!!!
i like.....

ok cukup mengutuk orang

No comments:

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...

Protected by Copyscape Web Copyright Checker