Saturday, July 3

apa itu coklet wrap

wrap bermaksud membalut
coklet bermaksud cokelet nyum nyum
coklet wrap bermaksud membalut coklet
bukan kita membalut cokelet
tetapi cokelet membalut dirinya kebadan kita
oishh..gile ke..
kene semut ar...
oh itu aku takleh jawab sbb aku pun belum menerai coklet wrap ni




cuba bayangkan diri anda bergolek diatas kek coklet ini..
tentu benyek bukan
dan tentu tak cukup untuk menutupi seluruh badan 
terutama kepada orang yang gemuk 
opss sensitif
untuk orang yang terlebih sihat macam aku

ada banyak khasiat coklet wrapping ni sebenarnya
yang pertama tama nya:
1>memulihkan kulit
berbekalkan kekayaan manfaat yang terkandung dalam coklet mampu mencantikkan kulit
2> menghilangkan stress
3> mengurangkan masalah selulit 
4>melancarkan perjalanan darah


ah.ape lagi
sila kekedai runcit sekarang dah beli sebuku coklet
cairkan dan sapu ke badan anda sekeluarga
tapi kalau akulah
lebih baik masuk mulut aku daripada aku tabur ke badan aku
hua ha haaa
taklah membazirkan

entry yang telah membuat aku lapar




No comments:

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...

Protected by Copyscape Web Copyright Checker