Friday, July 2

oh banyak sungguh la bil kene bayar

masalah duit mmg masalah kebanyakan orang
kebanyakan(noktah)
aku tulis kebanyakan
bukan semua

kan best kalau kaya
bila lah nak kaya..........(ops..)
ok.dah mula merepek ni (enough)

kat tempat kerja pun banyak dengar kawan2 mengeluh
kena bayar itu ini itu ini
last2 tak ada apa pun yang tinggal
habuk adalah!

kalau rumah aku pulak
cukai pintu dah sampai
bil indahwater pun dah sampai
hmm...gaji takat tu lah jugak
harga barang2 pulak confirm mmg dah melambung tinggi
apa lah nak jadik kan...

aku rasa kerajaan dah patut buat sesuatu lah..
utk orang2 yang berniaga mungkin mereka ada cara lagi nak tingkatkan income
tapi gov staff?
berniaga sambilan tak boleh
mengajar tuisyen pun tak boleh
lagi pun
masa apa yang kami ada?
balik pun dah dekat magrib
awal2 subuh dah pegi kerja
urusan anak pulak lagi kena setel
apa cara yang kami ada nak tambah income

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...