Friday, July 2

baby contest yang aku buat

teringat nak buat entry yang dah berlaku lama dulu
hmm..tahun lepas tu kira lama dulu kan

masa karnival suai mesra pibg sekolah
aku telah berjaya mengilakan kuasa
aku dah buat bebeh contest

anak aku masuk gak
tapi tak menang
sbb tak berjaya merasuah hakim(yg terdiri daripada kawan2 aku jugak)

hah.ni contoh2 gambar sewaktu kejadian alam tersebut

ini anak aku yang kalah tu..
masa ni lebih kurang 7 bulan kot..

sewaktu kejadian lagi.


baju pink tu anak kak su yang dah pindah nun jauh ke kelate
baju cokelet tu anak kak roy budak curly hair awatif
yang tengah cam dah mula nak nangis tu si kecik lu luth 


 perebutan kuasa sedang berlaku
anak aku kompom kalah
 meh aku tunjuk muka budak yang menang


budak yang macam omputeh ni namanya awfia
tapi mak bapaknya tak macam omputeh pun
melayu tulen
banyak sangat tengok hbo camtulah
ha..kan dah nangis
budak ni memang gembeng

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...