Tuesday, June 29

baby hatch

aku nak cakap banyak2 pun mcam tak pandai..
tapi yang aku tahu
baby hatch ni tempat orang2 letak anak yang tak diingini
hmmm..bagus ke?

boleh jadik jugak sbb baby hatch ni akan lebih banyak lagi anak luar nikah
sbb mungkin mereka boleh fikir
lagi mudahlah kalau pregnant
tak yah bunuh lagi
tak payah buang lagi
letak je kat baby hatch

side yang lain pulak
baby dah kurang dibuang
baby dah kurang kene makan anjing
hmmm...
aku pun taktahu lah nak komen apa
mana yang baik
mana yang buruk
tapi macam pelik pun ada sbnrnya

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...