Wednesday, June 2

vaksin infkuenza A dah sampai.boleh cocok

aku ni tengah demam 
ngape nye demam?
sbb smlam aku ngan kengkawan pegi cocok vaksin H1n1 kat lengan tangan kanan
sakit ooooooooo
ah.lebih2.sakit sikit je

hah.masyarakat malaysia.pe lagi?
vaksin dah boleh dapat untuk orang awam
sapa2 nak boleh lah pegi kelinik kesihatan memasing
sesape yang malas nak beratur
korang pegilah swasta dengan rege rm80 sekali dos

hah.ingat jangan lupe 
satu grup mesti 8-12 orang
sbb satu botol tu cukup untuk 8-12 orang
kalau tak, membazir kalau lebih
ubat tu hanya tahan 24jam jek

korang hengat aku tipu?
sukahati korang lah
yang penting aku dah cocok
aku tau pun sbb surat siaraya tu dah tampal kat sekolah2..
takde makna aku nak tipu
tak dapat duit pun kalau tipu

jangan lupe pas cocok terus makan panadol 2 bijik
kalau degil jadik macam aku
demam mcm ni
kepala otak sakit segala mak nenek sakit
adohhh

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...