Saturday, May 29

janda seksi tak pasal2

hoh.cam  bagus je artis2 mesia ni
bakat tu takde lah besar sangat
income tahunan pun tak cecah juta2
tapi dressing tah apa2 no lah oi yai

hah korang tak caye moh tengok sini


betul kan kan kan
seksi bebenor nye lah hoi
ober mak nenek
2 janda ni dah tade cara lain ke nak fofuler
pastu leh plak azza tu nak tutup2 situ
ala tak yah le.dah dia yang pakai singkat nak gile pastu nak tutup pakai tangan 
tau pulok ko malu
poyo no

yang ni pulak aku dapat dari website http://ohartis.com
korang nak tengok lagi gosip2 yang giler panas pasal artis
korang kelik je sini


ober bebenor lah gamaknye dorang  ni
berani korang nak kate aku jeles
hah sikit pun tak beb



1 comment:

Zon Artis staff said...

eh.. eh.. promo ohartis je ke? zon artis tak nak promo? hehehe.. gurau je.. kita doakan je supaya diorg tu berubah..

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...