Monday, June 14

jual online lebih mahal

hah.karang kalau aku laser lebih2 orang marah
tapi aku pun sebenarnya suka gak tengok barang2 yang dorang jual online ni
cantik2 siut..

tetapi kengkadang nya aku rasa dorang ni jual harga melambung tinggi sampai langit lah!
ya aaa..mana tak nya, bukan ada sewa kedai. walaupun kena tambah harga pos, kos minyak nak pegi amik barang lagi
tapinya: lebih 200% tu keuntungan.
tu pun nasib baik aku dah ternampak barang tu  kat kedai borong.
wah! terkejut aku tengok harga asalnya berapa

ok2..takpe hak penjual la kan nak jual berapa. bergantung pada pelanggan nak beli ke tak
kalau rasa mahal,tok sah la beli yek
yo jangan laser2 makcik..
bising orang jual online nanti
huh.saja nak buat kecoh cari gaduh
haha

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...