Sunday, June 27

blog itu seni

bila dah lama2 mengadap belog ni
rasa cam best jugak
yang pertama sebab bila dah banyak baca belog orang
kepala otak pun bergerak
takdelah asik pikir pasal keje je
banyak bende lain boleh jumpa
lagi2 bila baca belog budak2 remaja
rasa cam muda balik.chet perasaan
hoho...

kenapa aku kata belog itu seni
mana taknya tengok dekorasi je dah tau
lagi pulak tengok susunan ayat pun seni gak!
dah baca banyak belog orang, dah boleh jangka sikap sifat orang tu macam mana
happy go lucky
jiwang karat
alim
sifat keibuan
sifat kebapak kan
berlagak
menunjuk2
perasaan perasan
giler
ganas
gatai
cam bagus
owh.banyak lagi wehhh

seronok jadi blogger
ada apa je terlintas kat kepala otak je
terus taip
karang karang karang
nah.siap
tapi kena jaga2 jugak
benda personal
tak yah la ceta ehh
must know ur border
iye lah kan

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...