Sunday, June 27

bila MHHA sibuk nak kurus

MHHA memang kurus
tapi dulu masa awal  bercintan cintun dia lebih kurus
hua ha haaa
itu bermakna binik dia teramat pandai memasak
kan kan kan?
sapa berani kata tak?

MHHA tak sibuk nak kurus act
tapi dia berleter kata stamina dah kurang..
berleter.berleter
eh,salah bini ke?
hmm.mangsa keadaan

haha...aku tau MHHA takkan baca blog ni
tu yang berani ceta sini

aku cabar MHHA
sampai januari depan kalau dia turun berat ke XX
aku bagi dia 1k
ha ha haaa...

berani gilo kan..
sbb aku tau dia takkan turun
sbb aku dah ada sindeket masak sedap2
nak turun cane?
hah! berani lawan masakan binik?
ngigau malam kalau tak makan beb

No comments:

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...

Protected by Copyscape Web Copyright Checker