Saturday, June 26

silap percaturan

tajuk macam gempak
tapi tak ada apa pun..
tadi siang merata merayau2
dah lama tak merayau jb
bizi tak tentu hala
so bila ada kesempatan didalam kesempitan
melata lah kami ke bandar jb

takde buat apa faedah pun
teman MHHA pegi utm jap
amik surat apa tah
then saja ajak pegi MYDIN
kononnya orang kata lampin baby murah kat sana
owh.terpengaruh bulat2

tengok drypers rm35.50..hmm oklah murah sikit dari tempat lain
biasa paling biasa mesti beli kat tesco
tapi kepala otak pikir kot2 kat tesco tak sale, hah menyesal pulak tak beli
hambiklah 2 ketul beg drypers
total rm 69

petang pas lepak2 kat rumah
merayau lagi pegi teman MHHA men boling
nak maintain stamina katanya
katanya lah!....
aku bosan nak menengok balingan yang tak seberapa tuh
merayau lah ke giant
nak beli susu si kecik luth
sekali tengok. hoh.mahal kau.gile ke apa giant ni

abis men boling,singgah tesco lak
nak cari susu punya pasal
merata dunia carik
sekali ternampak plak sale dryper RM31 jek
hoh. betul silap percaturan
konon nak jimat,tapi lagi rugi adalah!

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...