Tuesday, June 15

berikan aku kerja sebagai pengacara travel&living channel

oye.aku mmg suka mengembara melihat dunia
tapi aku blum cukup lagi melihat dunia
sbb tak cukup duit
sbb tak cukup masa

dunia ni cantik sangat
ada tasik yang cantik
ada gunung yang cantik
ada dasar laut yang cantik
ada banyak yang cantik2

tiap2 kali aku dah tengok sesuatu tempat yang aku dah visit tu
wah.hati berbunga2 riang tau
best nya
banyak karekter yang aku nampak
banyak suasana pelik yang aku nampak
semua tu benda yang boleh buat aku fikir macam2
eeee...besh tau

kalaulah aku leh tukar kerja jadi macam samantha brown ke
anthony bourdain ke
hah.bahagianya hidup ku dapat kerja macam tu
kalau tak pun macam Qi dalam destinasi bajet tu pun okeh gak pe..
hehe

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...