Monday, June 14

berangan itukan percuma!

iye.aku mmg suke berangan
sbb berangan tak payah bayar
ianya percuma aja! hohoh

sejak kecik aku selalu berangan dapat kawin dengan putera raja
kesan banyak sangat tengok & baca fairy tales
akhirnya kawen gak ngan putera MHHA dari negara inderalagenda putra kulai
hehe

dalam banyak2 negara dalam dunia ni
aku paling berangan sekali nak pegi london
entah kenapa.aku tak tau
aku mmg suka negara tu
maybe sbb blum penah pegi,so jadikla mcam beria aja ya!

aku plan dapat je keluarkan kwsp aku ni
aku nak g sana. 
lagi pulak bila paksu aku ada sana.so rumah tak yah risau.makan tak yah risau
tapi kan
bila aku ceta pasal benda ni kat MHHA
dia cakap aku berangan tinggi sangat
alahai lemah jiwa raga bila MHHA dah cakap camtu
bowing ah camni..
takpe. tengok nanti dapat ke tak ye aku pegi
london here i come


No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...