Monday, June 14

malaysia jakarta bandung malaysia

hoh.penat.tapi best
aku tak tau nak ceta macammana.banyak oooooo.so ini dia laporan bergambo utk tatapan engkorang sume2
nak hambek..sila sekerol bawah sikit
....
....
....
....



ni baru nak bergerak terbang dari senai airport



alamak.sbnarnya aku malas betul nak upload gambar.
meh le tengok kat facebook aku je
ada kat luar ni ha..kelik aje le

best la jenjalan jakarta bandung ni
actually dorang ni taklah sesusah yang kita semua fikirkan
ramai je yang kaya2.rumah banglo lagi cantik dari malaysia
cuma pengemis2 tepi jalan tu kerajaan dorang tak kawal
tapi cuba fikir semula: itu pun faktor menarik hati pelancong kan?

haa...sapa nak jenjalan jakarta bandung
leh le contact aku
aku leh bagi no tepon tourist guide masa kat sana
baik bangat orang nya lah!

No comments:

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...

Protected by Copyscape Web Copyright Checker