Monday, June 28

bila kena tinggal oleh MHHA

kasik entry sentap sket oooo
sian aku ngan anak
kene tinggal oleh laki
berdua menempuh malam
keseorangan
kepenatan melayan anak
oh oh ohhhhhhh

wah gempak
MHHA tak kemana pun
dia kena pegi kl
sampai rabu
owh.boring beb
takde kawan nak berebut channel


haku dah angkut buaian budak kecik luth ke bilik bawah
sbb aku tak nak tdo atas
sorang2 tdo bilik bawah je
esok pagi senang sikit nak siap pegi sekolah

sekarang sambil menengok channel tv2
tak penah2 bukak channel ni sebenarnya
tapi dalam berpuluh2 channel astro
semua tak berkenan
channel peree jugok aku tengok

tadi konon2 dah ajak mak aku turun kulai
tapi alamak
dia kata bizi lakkk
owh..ada 2 malam utk tempuh sbelum MHHA balik

eerhhhh...cam kecohh gilee jee
padahal 2 hari je kena tinggal
apalah aku ni...pengecut nya!
oh.bongok betul tv ni keluarkan iklan seram

No comments:

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...

Protected by Copyscape Web Copyright Checker