Saturday, May 29

website memasak yang best utk korang mengadap

hah.korang binik2 sekalian ni rajin ke tak masak memasak ni
buat ceta memasak mestilah ayat pun ala2 chepwan
hah.makcik2 apa lagi amik pen sahlin resipi ni
ok rasanya dah terlebih over

meh sini aku berjasa utk korang2 semua
aku rajin tak pasal2 pegi menyevey website apa yg gempak utk korang folo
bab memasak ni
act aku pun rajin mengelik website ni
sbb website ni banyakkkkkkkkkkkkkkkk resipi best utk buat
hah apa lagi 
mari kite menjenguk

pemenang pertama (ikut selera tekak aku)
ialah website try masak
kalau korang tak caye apa lagi korang kelik sini free je
tapi macam biasa
jangan lupe daratan
datang sini balik karang

aku tak tipu
aku takde masa tipu2 orang ni
website ni best
kalau korang dah kelik,pastu tak best maknanya skrin laptop korang ada problem
hah over lagi aku
apa masalah aku sekarang

hah kau siap ada game lagi
tapi aku tak penah terai game ni
lebih2 nampak website ni
dah masuk bidang gaming pulak


ada satu lagi website yang beshh
tapi ni nombor dua dihati ku
iaitu website My Resipi
website ni pun best meh kelik sini
segala maknenek punya resepi pun ada
rajin tak rajin jelah korang memasak nye nanti


adik yang baru kawen
hah rajin2 masak tuk laki
jadik macam aku
tak payah nak kate aku perasan
dah korang bagi aku award pun takde
biar aku puji aku sendiri
(majuk)


No comments:

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...

Protected by Copyscape Web Copyright Checker