Friday, May 28

Saya pun nak cuti!!



recently baca blog popular sehmaleysia hanis zalikha
dia cer pasal Mastraveller
wah,kebetulan pulak aku pun akan ke indonesia minggu depan
seswai lah makcik mengklik2 carik bahan 
carik tempat yang wajib pergi masa kat hendon nanti..huk2
korang yang nak bercoti2 sakan hah kelik website mas traveller ni

dalam terkelik2 tu..
ternampak pulak la video pemenang2 pertandingan yang MAS buat tu
saya nak cuti!
selama ni aku ada gak tengok tv
ish,napa la aku tak join contest tu
aduh,mana la tau
dapat aku holiday free..
peh,jeles siot tengok dorang
aku ketap bibir punya dengki kat diorang punya pasal

sapa nak tengok hah kelik sini
tapi dalam banyak2 tu paling jeles jeling mata paling banyak sekali kat Afandi tu la
dia menang cuti ke sipadan 
peh, gua bengang sama lu lah!
best siot menyelam kat sipadan..................meletup otak gua tengok lu menyelam beb
wah,lebih2 nya aku..haha..

website MAS TRAVELLER ni berguna
lebih2 lagi tuk sapa2 yang nak bercuti sakan
Hah, apa lagi 
tengokla  boipren hanis si Qi tu
mengacarakan destinasi bajet
memang bajet gilosh..


No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...