Tuesday, April 13

tolong berikan saya sebuah dryer..(...)

dryer? hmmm...aku tak pernah terfikir...tapi bila tadi aku pasang telinga terdengar seorang kawan kat tempat kerja berborak..tiba -tiba kepala otak aku berpusing (berfikir).. cam best je?

"beli 2nd hand je kat Rengit"

       "tapi takde warranty"

"aku pakai dah bertahun tak rosak2 pun"

       "oh ye ke? tapi nasib la kalau dapat yang elok lagi" 



aku paling malas benci basuh baju, gosok baju, lipat baju...apa saja berkaitan dengan pengurusan baju bajan...lemah segala jiwa raga aku bila dengar perkataan tu.. terima kasih kepada pencipta mesin basuh, dan bakal terima kasih kepada dryer..(sbb aku belum tak ada dryer)



 diantara kebaikan yang aku dah fikir bila ada dryer:


1) tak payah jemur
2) tak payah jemur
3) hmm...again, tak payah jemur


oh, bernasnya idea aku!! 


tetapi, bagaimana kah utk aku membodek meyakinkan laki aku utk membelikan aku sebuah dryer?..(rengit punya pun dah ok)
oh bestnya kalau ada dryer!!! ye yeyyy.... (jgn berangan lebih2 orang tua2 slalu kata) 
tapi.. aku tak fikir lagi pasal keburukan ada dryer... lebih baik jgn fikir, kan orang slalu kata think positive.?.oh yeahhh..

dapat ke ? cak cak cakkkkkk


No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...