Monday, April 26

kecuranganmu kecuranganku

wah..gempak gile topik yang aku tulis ni...
oh oh oh..bukan masalah peribadi ye...tidak sama sekali
cuma saja nak tulis pasal benda ni sbb macam dah banyak dengar dan  tengok pasal benda ni daripada orang sekeliling...

bagi aku, tak tahulah pihak mana yang salah..
dan pasti nya kita tak boleh salahkan sebelah pihak..oh yes...
aku rasa la kan, aku rasa je la...sbb tak mengalaminya...so mungkin tak adil kalau aku menilai...
sambung balik: aku rasa benda2 camni ada sedikit sebanyak sebab dah terpengaruh dengan hasutan syaitan..
ye tak?...kalau dah kena bisik2 dengan syaitan, benda yang halal & haram dah tak nampak dah..
benda yang cantik pada pasangan kita dah tak nampak dah..benda yang baik selama ni pasangan dah buat tak nampak dah...

cam ceta Adamaya ni...bila ex-bf dia datang semula, dah mula cam goyang dah...
wah...jahat gitu..
dari segi agama islam pun, seorang isteri yang menduakan suaminya..maka akan dilaknat lah dia oleh Allah s.w.t
haaa.....sanggup ke?
bagi sapa2 yang dah ada perasaan camtu, cepat2 lah mengucap..


tapi kadang2 ada jugak rumahtangga yang bahagia..alih2..tup2..ada pulak tah mana datangnya pihak ketiga datang kacau..
ingat ye..sekarang dah ada ramai golongan2 pompuan sun***  yang suka ganggu suami orang...haaa? ya betul...


pegangan agama mesti kuat, kukuh...
ingat semula saat bahagia...
aku doakan semua kawan2 aku yang dah kawin dijauhkan dari benda2 tak elok macam ni...
rajin2 solat sama2...jaga hubungan suami isteri...
bersyukurlah dengan jodoh yang Allah dah berikan kepada kita...kerana itulah yang terbaik...
syaitan akan terus menghasut...manusia kena tetap kuat melawannya...
insyaallah

9 comments:

Anonymous said...

mcm mana kalau suami sendiri yang terhegeh-hegeh dengan cintanya yg lama?
maaf la saje bertanya

Anonymous said...

tepuk dada, tny selera...
apa yg penting, soal siasat dahulu suami sendiri sebelum menuduh sembarangan...

Lu'Luth said...

kalau suami lama yang thegeh2 dgn cinta lama, biar je dia pilih mana yang dia nak..jgn tamak nak pilih 2dua..banyak cantekk muka?

Anonymous said...

terus terang aku bagitau, aku mmg geram betul pada ppuan yang suka nak menggatal dengan suami orang...kalau aku, mmang aku serang je! kesian pada kaum sendiri.. aku ganyang je sampai hancur..gatal sangat

Anonymous said...

betul tu....dah namanya 'lelaki'...tak pernah bersyukur apa yang ada...apapun doa kebahagiaan untuk ur family...i hope that you're not a part of this story...
apa pun...chaiyok2!

Lu'Luth said...

alamak..ni bukan pengalaman i..
opss..marah MHHA nanti..

Anonymous said...

i ada kwn...nsb dia mcm dlm story ni...dia dituduh menggngu rumah tgga ex bf dia.
pdhal kwn i tu dh redha yg ex-bf dia tu bukan haknya lagi.
tmbh teruk bila bini ex-bf dia tu tuduh bukan2...perampas la...pompuan sun*** la...merana kwn i tu...
bru2 ni,ex-bf dia dtg menagih cinta lama dr kwn i tu.
sggup ex-bf dia tu berhabis duit semata2 menagih cinta dr kwn i tu...kwn i xlyn...malah dh nasihat ex-bf dia n xmo jumpa lg...
apa yg menggemparkan,ex-bf dia sudi amik kwn i tu bini no 2...disebabkan kesian kat kwn i yg msih solo...

i rs, laki tu bengong sesgt...betul x Lu'Luth????
hope not like ur 'MHHA'

huhuhu...

Lu'Luth said...

wah2...kontroversi pasal lu'luth pulak akhirnya...benda ni bukan pasal pengalaman sendiri ya kawan-kawan...
lu luth ni ceta pasal isu semasa yang lu'lluth tengok di sekeliling lu'lluth saja
tak lebih dari itu..

Anonymous said...

wow...semakin 'panas' di sini...

huhuhu...sian Lu'Luth...

sabar yea...

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...