Sunday, April 11

Ikan oh ikan..kenapa tak mau timbul?

Mereka dah balik..hmm...mesti tertanya2 kan..mcamana hasil tangkapannya....haaaa..ini dia..(sila skroll bawah sikit)

                                                     hasil tangkapan para nelayan

macamana kawan2? agak2nya berbaloi tak seorang isteri membenarkan suaminya berpoya2 ditengah lautan mencari ikan? haha...sbenarnya ikannya penuh satu sinki, tapi mak aku pun dah songlap bungkus2 satu plastik utk bawak balik Batu Pahat..so maknanya ini adalah 50% daripada hasil tangkapan hidupan laut..eheemmm...


                                  Ini adalah gambar yang dipamerkan tanpa kebenaran..haha

minggu depan dorang pegi lagi...ya..saya tahu...mesti korang sume cakap dalam hati (eh, isteri mithali betul dia ni)..hmmm, baru tau ke??hahaa..

biarlah mereka...asalkan ada bawak balik lauk utk aku sudahlah..kenapa nak halang2? yang penting kena ada bukti la...(ehem..aku tak lah sebaik mana pun)

hehe..ok la kawan...
teruskan membaca..bye

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...