Saturday, April 10

suamiku fisherman's friend

rancangan nak pegi memancing ni sejak akhir tahun lepas lagi laki aku dah setelkan.
wah2..dalam hati aku, beria2 nampaknya..
dah 2 tahun aku tak kasik dia pegi, tapi tahun ni aku bagi can la...sian lak kan..
aktiviti orang laki la katakan..... biar dia bercampur gaul (haha..mesti dia sakit hati kalau baca ni)
sewa bot entah berapa ribu aku pun tak campur,tak menganggu duit aku sudah..
korang buatla apa yang patut..yang aku tau balik nanti aku nak masak ikan siakap (laut) stim...
hua3....sedapnya
tapi oh? jgn pulak setakat ikan nemo je yang ada nanti..
buat aku tergelak golek golek je..

hmm..ceta semula pasal psiapan dia nak pegi mancing ..
pagi2 bute pukul 6 dah bangun..(dengan sendirinya tanpa dikejut)
aikkk...pelik gak aku..kalau nak pegi keje, letupkan bom sebelah telinga pun still berdengkur lagi..
(semangat lah tu) biar2...

aku disini? hmm..duk rumah je lah
menjalankan aktiviti isteri solehah..
pagi2 bute dah masak mee sup..
ni pun satu lagi pelik, time laki ada setakat roti cecah teh je..
time bedua ngan anak, glamor pulak masakan aku..hua2..
tunggu mak n bapak aku datang sini..sbb aku takut nak duduk rumah sorang2..(huuuu..sbb banyak borak ceta antu kat sekolah punya pasal) ni sume kak bi, ema, ain, hmmm..sapa lagi ekk yang ceta antu kat aku..


kita tunggu dan lihat esok hasilnya..
teruskan membaca...bye

No comments:

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...

Protected by Copyscape Web Copyright Checker