Friday, August 19

Kamu tahu saya sayang kamu bukan?

Kamu tahu saya sayang kamu bukan?
Kamu mesti tahu saya sayang kamu

Cinta
Ayat itu jarang-jarang keluar dari mulut saya bukan?
Kamu fikir saya tidak cinta kamu?

Maaf
Ayat itu tidak pernah keluar dari mulut saya bukan?
Kamu mesti tahu, hati saya berdarah berdosa pada kamu

Kamu manusia paling penting dlm hidup saya
Kamu mahu saya pamerkan bagaimana?


Saya tidak pandai memuji
Apatah lagi memohon maaf
Apatah lagi berkata manis


Hanya satu saya tahu, kamu adalah nafas saya
Kerana itu juga saya benci kamu


Nota kaki: kebanyakan masa kita tidak sedar orang yang kita paling benci
adalah rupanya 'nafas' kita





No comments:

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...

Protected by Copyscape Web Copyright Checker