Friday, April 1

positif tip tip top

ada satu keadaan yang boleh buat kita menyampah
sampai rasa muka pun boleh jadi herot2 sebab tahan bibir dari mencebik
keadaan tu kerap kali berlaku sejak bermenjak2 kebelakangan



bila kita dah tahu kita adalah menghidap migrain
maka, kita kena kerapkali buat2 tak dengar, dan kerapkali borak dengan rakan sebelah
borak apa saja, hal luar daripada kerja
jika kita berikan tumpuan 100%
kita akan balik rumah dengan kepala sakit kerana migrain
itu yang berlaku pada saya
ya!


bila sama2 menonton cerita kartun dengan anak
hati ada terdetik
mudah je hidup kartun2 ni
takde masalah

itu yang masalah nya
kita bukan kartun kan?
mmg lumrah manusia mesti mempunyai masalah



ada kawan pernah berkata kepada saya
"hah! tu lah! suka tak ambik tau!"



masa tu hati rasa sentap
tapi mesti buat tak tau, tak boleh fikir apa dia cakap sebab nanti sakit hati dan sakit kepala




moral:betapa kita menyampah pun pada seseorang atau percakapan seseorang
kita kena anggap dia sebagai angin lalu
yang lalu masuk lubang kanan,keluar lubang kiri

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...