Saturday, February 12

orang dengki? alahhhh...biase

satu ketika dulu waktu awal2 masuk bekerja
hati mudah betul merajuk
kena marah sikit, nangis
kena tegur sikit, kecik hati
mmg waktu tu betul2 sensitif




masuk tahun ke 5 bekerja di organisasi yang sama
betul2 dah mengubah otak aku jadi kuat
bila difikir semula,aku agak kagum bila aku dah tak terasa langsung pada kata2 dengki 
fikir diam-diam, mungkin sbb dah terlalu lali
wah.hebat




masuk telinga kanan, keluar telinga kiri
itu yang aku amalkan
lagi hebat lagi,aku dengan senang nya dah boleh kenal muka orang 'berlakon'
heee..sebenarnya aku cukup suka tengok gelagat orang yang tengah dalam 'drama' ni
istilah yang paling aku suka guna pada mereka-mereka ni
takut pada bayang-bayang sendiri



blah la lu orang
apa aku kesah?
aku tahu matlamat aku
'sampah-sampah macam lu orang ni, wa tendang tepi saja'



*wah.puas hati dapat 'panggil' mereka sampah!

1 comment:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

dah ok la ni... loading pun ringan.

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...