Friday, February 11

hantar kereta ke carwash? sila tunggu

tau kenapa aku tulis macam tu?
aku baru je hantar kereta kat carwash
ada 3 kereta termasuk aku
tuan punya kereta, dah hantar kereta.terus blah
maybe pegi minum
malas nak tunggu lah tu

ok.aku sorang2 tunggu kat situ
terpaksa menyaksikan mereka2 pekerja2 punyala jakun
testing itu ini pada kereta yang dua tadi
of koz mereka sedang membersihkan, tapi masa yang sama usik sana usik sini
maka lagi, yang depan aku kereta toyota caldina yang semaaaattttt habis
dengan speaker besar dung dang dung dang
pelbagai lagu 'budak2' ni testing
bengang gak le aku
sbb aku kena tunggu lama disebabkan kejakunan mereka

ikutkan hati nak je aku sound
tapi sbb aku sorang gegurl kat situ, maka lebih baik aku tengok & jadikan pengajaran

maka, kalau ke carwash, tunggu mereka bersihkan kereta anda sampai habis
jangan tinggal

No comments:

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...

Protected by Copyscape Web Copyright Checker