Monday, February 28

first day luluth at school

mula-mula hantar hati mmg rasa belum confident
risau kalau2 dia start nangis tak henti2...


tapi aku yakin kan diri
sentiasa fikir, aku pun cikgu kan.aku jaga anak murid aku elok
so, cikgu yang lain pun pasti tau tugas mereka jugak


sepanjang hari tergerak jugak nak call cikgu nya
nak tanya macam mana sikecik tu


tapi.aku biar je
nanti waktu ambil nanti baru nak tanya
dan alhamdulillah, rupanya dia yang tak nak balik
buat tak tau je
terus main dengan kawan-kawan baru nya



hah.lega aku!
selesai semua

*thanks Taska Iman

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...