Thursday, January 6

bangga nya dia ni

terus terang aku rasa takde sapa pun dalam malaysia ni yang suka nak dengar cerita orang yang suka bangga diri

ish.kat tempat keje aku ada sorang
erk.bosan siut
paling dia suka asik cerita kuat-kuat adalah pasal anak dia

"anak aku boleh itu"
"anak aku boleh ini"
"anak aku dah pandai itu"
"anak aku dah pandai ini"

hingga kan dia pernah sebut

"anak aku tu bijak betul"

padahal..apa yang anak dia buat tu pun anak orang lain dah lama buat
kalau setakat anak boleh cakap "oh.cantik..." aku rasa anak aku dah berzaman boleh cakap benda tu. in fact anak aku dah boleh nyanyi lagu twinkle twinkle little star. aku aje yang tak bercerita kat orang.

dah tu? nak buat pe kecoh2..diam2 sudah kak....

tu tak kira berlagak tayang handbag..tayang hand phone.. alahai, apalah nak dibanggakan dengan duniawi macam tu?
*lagi pun setakat jenama biasa2 je..lainlah COACH or Salvatore Ferragamo or lain-lain yang mahal..

cik kak, kalau setakat CarloRino punyalah nak berlagak...erk, tak macam malu ke?
lagipun semua orang tau kad kredit kamu udah lenting kan? ahak..

No comments:

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...

Protected by Copyscape Web Copyright Checker