Wednesday, January 12

antara faizal tahir & ana raffali

aku memang peminat faizal tahir
bukan baru-baru ni selepas gimik terer gile dalam ajl25
tapi sejak dia bertanding dalam one in a million
since then aku mmg amaze dengan suara dan gaya dia
mmg kelaaaaaasssss kak cik

ok

kemudian cerita ana raffali
oh.aku mmg bukan peminat dia
in fact aku mmg tak gemar kat dia
tapi aku ok
aku tade masalah dengan dia pun kan? 

takkan lah takde sapa minat kat dia kan
tapi macam tak ramai je? * ahak. jahat betul aku
dan bila di umum dia pemenang juara ajl25
aku pun rasa macam * erkk? ana rafali? alahai....
tapi macam biasa
aku ok
aku tak perlu emo
buang karen je
cume rasa cam tak best
sbb aku rasa yuna nyanyi lagu cinta sempurna lebih feelin beb!

bercerita tentang persembahan faizal tahir
yes.of kos dah jangka mmg akan best
tapi aku tak sangka rupanya superb best
kreatif beb!
bravo faizal tahir & kawan-kawan

at first. bila aku bagitau MHHA aku nak kena siap2 kemas awal sbb nak tengok ajl
dia pun *hmmmm...(mulut muncung kebawah - ejek)

aku pun bidas balik *ei. ai peminat faizal tahir taw. ai takleh miss tengok dia

eh.rupanya ada jugak MHHA tertonggok sebelah aku tengok ajl sampai abes

ha..ingat ajl tak best? baru tau

No comments:

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...

Protected by Copyscape Web Copyright Checker