Wednesday, January 12

aku dan india itu

apa benda punya tajuk la
macam ada skandal

waktu hantar kereta kat car wash tadi
india yang greet aku tu muka mmg ganaz gile
rasa cam nak masuk balik je keta dan balik
tapi tu rasa je.tak buat betul2

then.sambil termenung tengok mereka2 buat kerja, india muka ganaz gile tu sapa aku


india: anak umur berapa tahun (sambil tunjuk budak kecik luluth)

aku: dah dua tahun

tiba-tiba dia..

india: sekarang ni semua barang mahal lah kan

aku: iye..betul..saya yang kerja macam ni pun terasa mahalnya..

cerita berlarutan pasal hal ehwal ekonomi semasa
ini kali pertama aku berborak dengan bangsa lain mengenai ekonomi semasa


No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...