Saturday, January 22

aaaa....takutnya lah aku

tiap kali rasa benda ni aku rasa macam orang bodo
mmg bodo sangatlah!

tapi tetap kena overcome fear yang satu ini
mmha sudah sebut untuk pergi diving
http://www.marsaalam.com/images/diving018.jpg

"dah kalau rasa takut,tak payah la buat kan?"
"paksa diri susah payah buat apa?"

buat rasa takut sampai perut rasa tak sedap
 rasa macam nak berak pun ada
rasa macam sakit perut sangat-sangat pun ada
aaaaaa. stress

ok. kenapa aku tetap nak paksa diri aku pergi diving walaupun aku takut

sbb aku tak nak give up
 http://d2gr0rrkrkzk97.cloudfront.net/wp-content/uploads/2009/04/dont-give-up.jpg
 "ok cikgu . jangan give up. walaupun kau takut gile wehhhhhhhh"

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...