Friday, December 3

tafsir mimpi

http://critteristic.com/wp-content/uploads/2008/09/cute-cat-sleeping.jpg
orang kata
kalau kita mimpi, jgn cerita kat orang
kenapa agak2

orang juga kata
mimpi itu mainan syaitan

ada orang juga kata
kalau nak jumpa mimpi yang boleh dipercaya
sebelum kita tidur kita hendaklah dalam keadaan yang berwudhuk
dan waktu mimpi itu hendaklah sebelum subuh

aku kata
baru2 ni aku ada mimpi yang indah
boleh ke bagitau
aku mimpi aku mengelilingi tawaf
dan hati aku masa tu rasa bahagia sungguh
rasa macam tak nak bangun dari tidur je rasa

aku juga kata
baru2 ni mak bapak aku ada kata nak pegi umrah


ada jugak aku kata
aku nak ikut tapi aku macam tak berapa ber'wang'

adakah?


2 comments:

fatin hanani said...

mugkin mimpi tu akan jadi kenyataan :)

Aretikz said...

Bab mimpi.. hanya yang pakar mampu menafsirkan.. hehe..

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...