Wednesday, December 8

sarawak DAN cerita bergambar

dah post entry pasal jom cuti2 sarawak ni sebelum balik johor lagi
tapi masa tu tak dapat nak upload gambar nak tunjuk 

kalau nak baca pasal info kuching
ada kat entry sebelum ni eh

enjoy~~

bandar kuching - view from 12th floor

terbaik dan strategik
pullman kuching

makan dulu- singapore chicken rice
aik? sini pun orang singapore nak sibuk?


beli apa tu MHHA?



serikin
bagi yg tak pernah ke indonesia
mungkin akan rasa tempat ni  murah
tapi
sbb aku dah penah pegi indon
maka aku rasa dorang jual mahal gile!
sedangkan serikin ni sempadan dengan indon je
perlu ke kos yang tinggi
*mencekik betul diorang ni




mari beli tikar sarawak
sbb aku mmg dah lama sangat mengidam tikar ni
so aku beli je tanpa fikir mahal ke tak
so harganya untuk saiz 5 x 7 ni rm120
macamne? mahal ke?

siapa yang nak tulis alamat ni?


hari kedua

pagi- sarap dulu jom

 jalan-jalan ke kampung budaya sarawak
entry masuk rm60 utk adult
kanak-kanak pree jek

laluan merentasi masa
*sila buka kasut tumit tinggi anda


rumah orang bidayuh


mari kita makan tengahari
* nyum nyum
sedap
( i can eat almost anything)


mari makan malam pulak

 kalau ke kuching
jangan lupa ye makan seafood kat sini

top shop
area waterfront

banyak dah gambar upload
penat oh penat

nak tengok banyak lagi
kenalah ke kuching
hehe

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...