Thursday, December 9

kalaulah duit rm50 tu boleh bercakap

kalau boleh dengar duit bercakap
agak2 apa yang duit nak cakap?
mesti dia nak kata
"saya sudah tak ada nilai lg di mata you kan?" *merajuk

pening kalau nak ceta pasal krisis ekonomi negara
oh.bahasa aras tinggi tu

baru2 ni aku pegi ke tesco
gedung beli belah barangan dapur

duit yg dibekalkan oleh MHHA hanya rm100 *isk
otw tu dalam otak dah fikir macam2 nak beli


~di tesco~

usha sana usha sini

tetibe aku pun terperasan.
dengan duit rm100 ni aku boleh dapat barangan tak sampai 1o jenis
padahal aku bukan shopping sakan
aku hanya beli barang dapur

aku ulang

barang dapur
sabun, ubat gigi, susu anak etc

hey.stress la ini macam oo

http://4.bp.blogspot.com/_TYIuRiX2JmI/TAh31vH3kAI/AAAAAAAAAtc/WTONUxll9fE/s1600/stress.jpg

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...