Wednesday, December 22

jantung sudah mula sakit

aku ni macam budak-budak sekolah aje rasanya
isk.bila sekolah nak bukak je, macam ni la rasanya
satu rasa yang sama sejak umur aku 7 tahun
dah 20tahun aku tetap rasa macam ni


uwaaaaaaaaaa. "adik tak nak pegi sekolah".......................

kalau kecik2 dulu nangis macam tu pun, mak bapak tak kuasa nak layan
dah tu sekarang? boleh belah...lagi tade sapa nak layan aku

dah tengok jadual berderet....deret....deret....
dah start kepala aku nak rasa stress
stress oooo stresss

satu perkara penting yang menyebabkan aku malas nak mula sekolah sbb aku stress aaa dengan keje...



*rasa macam teruk pulak ah
isk...... -_-


2 comments:

nasikputeh said...

hahaha..

kalau aku xnak g skolah..

'abah... xmo pegi sekolah...'
'hahh..? xnak pegi sekolah..? ok sambung tido. pagi ni nk mkn ape? abah beli kat kedai..'

amacam? cool x abah aku?
wakakaka

Lu'Luth said...

siyes cool bapak ko nasik!

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...