Monday, November 15

hulk! i'm the green hulk

http://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/hulk!!!!.jpg

aku senang untuk memadankan diri aku dengan karekter kartun marvel, hulk
kenapa?
sbb kalau aku dah mengamuk mmg aku akan mengamuk macam hulk

aku mengaku kalau marah tu of kos memang banyak kali
(ada ke cikgu yang tak boleh marah? pelik kalau camtu)
tapi mengamuk dalam seumur hidup aku sebenarnya mmg tak pernah
sekalipun tak pernah

but baru2 ni aku mmg meletup dan badan aku terus jadi hijau dan besar
(tapi baju tak koyak)
dan dammmnnn!!
aku 'berjaya' mengamuk

kali pertama aku maki orang
best jugak rupanya dapat maki orang ni
huish. rasa macam nak buat lagi je ni
haha.
rasa nak koyakkan mulut aku ke
chet.peduli apa aku
berani nak lawan singa lapar?

ok. enough about perempuan gila itu
sbb dia akan dapat makian lagi dari aku

ok mari tengok gambar2 kelakar hulk

http://www.simpsonstrivia.com.ar/simpsons-photos/wallpapers/homer-hulk.gif


homer simpson hulk

http://forbiddenplanet.co.uk/blog/wp-content/uploads/2008/06/hulk%20vs%20spidey.jpg

spider man kacau hulk

http://www.komar.org/hulk/president/2008_08_24_2192_hulk_president.jpg
presiden hulk

http://images.buycostumes.com/mgen/merchandiser/19873.jpg
baby hulk

ok.dah malas cari lagi

1 comment:

biskut said...

jangan..jangan...jangan tak amuk k..

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...