Wednesday, October 13

membodek.terbodek.tergodek2 engkau

iya.aku selalu suka mengaitkan kipas dengan aktiviti membodek
membodek bos
membodek laki
mahupun 
membodek mak bapak

 jika kipas sekecil ini yang anda gunakan
tahap keberkesanan bodek anda
akan berada pada paras sederhana
walaupun ianya sederhana, ianya tetap berkesan

pastikan makcik2,pakcik2 yang suka membodek 
kau guna jelah 
kipas kapal terbang macam ni haa
engkau,dengan bos engkau sekali boleh tercampak 

hah.emosi no no engkau lak?

ok.kembali bincangkan kebaikan membodek
1) kau boleh naik pangkat cepat
2)kau boleh menunjuk2 konon macam kau terer,padahal macam taik je keje ko
3)ko boleh dapat anugerah cemerlang.walaupun ko sebenarnya tak layak
4)kau boleh tunjuk macam good je kau ni


engkau ni bikin hati wa panas beb!
pehhh...apa ya perlu kita buat pada orang macam ni

ya!! kita pejak perut dia...
best2....hish aku menyampah beno tengok muka dorang ni
entah kenapa, muka orang suka bodek ni suka buat senyum simpul macam berlakon no nooooooo
hey.go to hell la bebeh!!
kalau wa tak bodek pun, wa boleh naik cepat beb

ok2. pujuk wa
wa suda emo sekarang
bye.nak pegi semayang hajat


3 comments:

crayon said...

sekarang dah tak pakai kipas dah. pakai aircond. lg power. cepat je dapat.hehe

Lu'Luth said...

oh iya.lupa nak cerita pasal air cond hehe

INFOzi said...

kadang2 kite kene bodek bos tuk naik gaji. tapi masalah nya sy xreti nak bodek2 ni.. tu yang gaji pon xnaik2. hadoii...

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...