Monday, October 18

entah apa mengarut sambil nak mencarut

hui hui hui
takde nak mencarut pun
saja nak buat tajuk yang kasar
cam ala2 tak sopan camtu
padahal akulah orang paling lah tersopan sekali
oh.menyampah ye bila aku kata aku paling tersopan?
dah sapa suruh nak membukak belog aku ni?
pegi balik tempat asal kamu ye manusia
hish.walaupun mood cam tak best
sbb baru lepas nampak cine pukul anjing tadi
owh.walaupun aku dan kamu haram pada anjing
tapi aku ttp kesian pada anjing tu
cam ala2 sebak camtu
tapi kat orang yang perangai macam anjing
oh yang tu tak rasa pape pulak

tetibe teringat pada indon jaga pasar semalam
ish gatal mmg aku takleh handle
boleh buat pulak jelingan ala robert pattison kat aku
weh,ko ingat ko edward vampire ke
nak buat muka 'macam' hensom tu?
perut bergelodak rasa loya
macam kene fikir banyak kali bila nak pegi situ lagi
lainlah kalau kau betul2 robert pattison
boleh jugak aku tengok balik muka kau tu

dah 3 perenggan tapi masih lum masuk cerita utama lagi
teringat lagi
(hari teringat sedunia)
orang jual barang coway tadi berjaya mempengaruhi fikiran aku
air purifier yang katanya begitu berkesan!
malangnya aku dah tau MHHA confirm akan jeling setengah mata hitam pada katalog yang aku tunjuk nanti
tapi nak tunjuk jugak
sambil baca jampi
aku mmg mudah terpengaruh pada apa saja orang jual
oh.please MHHA dont read this statement
harap pengetua block mana2 penjual jangan bagi masuk bilek guru
harap ambil tindakan.
oh.dah lama nak terai buat ayat macam tu

ok.fikir lagi  tajuk utama entry kali ni
mata terliar tengok tv.
kartun
jangan budak kecik ni tak nak tukar channel lagi cam haritu
setengah jam tak dapat tengok chenta
ye.MHHA balik awal semata-mata mata-mata nak tengok chenta
tak usahla kamu nak kata ceta ni tak best ya mhha
sapa yang gila drama sekarang?

oklah dah patut end
mengarut dah berjaya,tapi mencarut tak de idea

tazkirah hari ni:
bila orang lain dah lupa apa salah nya
dan bila sekarang tiba2 buat tak paham
kalau saja aku masih simpan kata2 dalam sms itu
haha. aku tentu akan ingat sampai bila2
semoga.semoga kau dapat hidup dengan tenang. semoga
aku tidak mendoakan walau sedikit pun


No comments:

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...

Protected by Copyscape Web Copyright Checker